Ik beschrijf jouw bedrijf

Bedrijfsnaam

Het bedenken van een bedrijfsnaam kan een hele zoektocht zijn. Past ‘ie goed? Voelt ‘ie goed? Klinkt ‘ie goed?

Een goede naam is kort,  krachtig en vat de kern. Maar bovenal moet een bedrijfsnaam uniek zijn zodat je onderscheidend kan zijn. Bij het bedenken van een bedrijfsnaam hou ik rekening met bestaande bedrijfsnamen, vindbaarheid op Google en beschikbare domeinnamen op internet.

Slagzin: slogans / oneliners / motto’s / koersquotes 

Een pakkende slagzin kan aan het denken zetten, tot actie leiden, ter inspiratie dienen, draagvlak creëren, advies geven of overtuigen. Ik schrijf allerhande slagzinnen: slogans, oneliners, motto’s en koersquotes. Ideaal om te gebruiken bij een jaarverslag, interne campagne, promotiemateriaal, externe nieuwsbrief of reorganisatie.

Werkwijze

Samen doen we een uitgebreide brainstorm om door middel van verschillende werkvormen om een beeld te vormen van het bedrijf. Dit kan fysiek of online plaatsvinden. Daarna ontvang je binnen 2 weken een concept met een aantal voorstellen voor bedrijfsnamen en/of slagzinnen. Hoeveel keuzeopties je wilt ontvangen, bepaal je zelf.

Neem contact met mij op voor de mogelijkheden en prijzen. 

“Wij hebben Emma benaderd met de vraag of zij mee wilde denken over een mooie naam en slogan voor ons bedrijfje dat geboren gaat worden. We kregen meerdere voorstellen, uitgebreid beargumenteerd en van een bijzondere schoonheid. Het resultaat mocht er zijn. Wat zijn we er er blij mee, het geeft ons vleugels!”

“Emma schreef voor mij een slogan. Zij weet in rake woorden te verwoorden. Vanuit simpele bewoording, intiem, de kern van wie je bent of wat je in de wereld brengt.”